090405

Ska jag berätta den hemska sanningen? Det är i stort sett bara 10 dagar kvar för dom som inte har skickat in någon anmälan för utbildningar inför hösten 2009! Och vad var det som elin sa, att det är drygt 30 skoldagar kvar. Nu går tiden så himla fort, nästan för fort. Om jag ska vara ärlig så längtar jag inte speciellt mycket till studenten, i alla fall om man tänkter på allt som ska hända efter det. För studenten och "våra glada dagar" längtar jag till, men som jag sa, det är allt som kommer sen som gör mig orolig, ett vuxen liv på riktigt! Men man får väl ta en dag i taget och bara njuta av stunden som finns nu, " allting blir bättre dag för dag" eller vad är det man säger!?

hur som helst är det ännu en söndag och jag ska ta det lugnt idag även jag ska plugga, hjälpa till med balklänningen och städa. Hoppas ni får en lika underhållande dag som jag.
/idamargareta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0