something .. change

Ännu en gång får jag ursäkta för min dåliga uppdatering, tydligen så hinner jag inte med det här då. Men det är jag och så få det vara! hoppas det går bra för er. 
Här hemma är det förändringar hela tiden, i alla fall om man pratar om färg och väggar! här målar vi om nästan hela våningen, men det kommer att bli ett fint resultat det är jag helt säker på. 
Imorgon ska vi fira Fredrika som har blivit hela 18 år! Och idag var det mammas tur att bli firad, hela familjen var samlad hur mysigt som helst. Även om dom små trollen är krävande är det alldeles underbart att ha dom här, kan säga att det är saknade redan nu. Hoppas att ni haft en bra dag!?
/ Idamargareta 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0