underbara december..

..till att börja med i alla fall, några dagar som förhoppnignsvis stannar kvar ett par dagar till. Heller Frost och kyla än massa blask och plusgrader!


fotograf: Caroline

Idag är det becca födelsedag, så blir en tripp till bostaden för att fira tjejen!

Har även tagit vaccinsprutan som det pratas om så mycket, så nu behöver jag inte oroa mig, även om jag inte känner mig som världens bästa just nu behöver jag inte må sämre om jag skulle ha blivit smittad. Tiden går så fort, det har redan gått två dagar sen och nu är det torsdag, imorgon är det helg! Även om jag ska jobba så är det ju faktiskt helg!
Såg riktigt härliga kommentarer från mina underbara, ni kan allt få mig att skratta!!
Men nu ska jag kila vidare, ha en grym dag!
/idamargareta 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0