wait til you see my smile


Klockan är bara barnet nu, (ungefär) men ändå har jag hunnit med ganska mycket.
Jag har bland annat bakat som en tok! Lussebullar för hela slanten och imorgon är det pepparkakor, för
degen ligger i kylen just nu. Så nu är det "vinter" mys som gäller. Har jobbat dom senaste helgerna så har inte riktigt kunnat haft något ordentlig adventsmys hemma, men nu kommer det att finnas mycket gott att äta till helgen! Nu ska jag sätta mig och skissa lite och ta det lite lugn innan resten av familjen kommer hem.
Det är helt sjukt, nu är det inte långt kvar till jul! Inte finns det någon snö heller!
En annan grej är att min lilla syster fyller snart hela 18 år, tiderna går allt för fort tycker jag, nyss va hon den där lilla fröken som behövde hjälp. Fast hjälp behöver hon fortfarande, och hon kommer alltid att vara minstingen även om hon råkar vara lite längre än mig. Imorgon blir det antagligen en liten tur till solstaden med sis.
Men tills dess får ni hade bra!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0