10 juni

den här veckan är helt underbar men samtidigt jätte hemsk, för imorgon är det studenten, för min del!
I måndags hade jag bal och åkte en veteranbil eller vad man säger, nästan ända fram till dörren. Det var en riktigt härlig kväll och något som jag kommer att minas. att bara gå runt där och känna sig som en riktigt prinsessa i klänning, hår uppsättning, fint sminkad, bara det var en upplevelse.
igår kväll satt vi på barbro brygga och hade middag med klassen, det var riktigt mysigt, sitta där på ute serveringen och mysa. Det har varit tre speciella och oförglömliga år!
bilder kommer senare, men tills dess får ni hade bra så får vi se när jag hör av mig igen! :)

/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0