090301


Måste säga att jag har haft en jätte rolig helg! I Fredags så blev jag och julia hämtade av carro
som körde oss till kebab house, och jag fick alldeles underbart god pizza! Det blev lite snack och
sen fortsatte vi kvällen på score där vi fick träffa bra intressanta människor.
Och igår, som jossan sa blev det en middag för två. Jätte gott och hur trevligt som helst!
Så kan nog inte säga något annat än att min helg var lyckad, och sen får jag och ni inte missa one tree hill ikväll!
nu ska jag kila vidare, hoppas ni haft en bra helg!?


Kommentarer
Ladrouse

Sv: Jo samma här, blev överlycklig när jag såg det. Riktigt kul när det inte var så speciellt svårt heller(: Lägg gärna in en bild om du vill när du har testat, så kul att se på resultat(:

2009-03-03 @ 00:01:31
URL: http://ladrouse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0