just idag..

Just nu sitter jag här och tar det lite lugnt innan jag tar sats och börjar träna, eftersom att jag ändå har tränat ett tag nu så känns det dumt att gå flera dagar i rad utan att ens försöka. Men nu har jag elin små planer på att börja simma någon gång i veckan, visst låter det spännande!?
ska bli intressant och se hur mitt liv ser ut om ett tag. Om jag verkligen hänger i och tränar eller om jag inte orkar fortsätta, så lycka till, till mig om man får säga så. Men vanlig skoldag idag, fick sätta mig här vid datorn en stund för att skriva och snygga till ett arbete men snart någon gång blir jag nog nöjd, snart alltså.
hoppas att ni haft en bra dag!!


Kommentarer
Elin

Elin och emma goes fittnes ! ;D haha

2009-03-19 @ 11:07:19
URL: http://frokenmarkvardig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0