sisters

systrar, det tror jag att man kan kalla helgens tema för.
Och ursäkta mig, har inte haft tid att sitta vid datorn på några dagar.
Men igår var det jobb som vanligt efter skolan, på kvällen var jag och min syster ensamma så vi planerade en film kväll, Twilight! Det är verkligen en film värd att se! Och idag ska vi ha en syskonkväll med våran andra syster, så vi får se hur dagen kommer att bli. Dom här syskon kvällarna påminner verkligen mig om den tiden då vi verkligen var små, kan säga att det var ett tag sedan. För det är verkligen inte samma sak nu att vara ensam hemma med sin syster/syskon som det var för några år sedan.
Hoppas att du får en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0