uppdatering?

ursäkta min dåliga uppdatering, börjar lika mig själv igen kanske. Nej, men datorn har inte riktigt
fungerat som jag velat, men nu får jag försöka igen! Idag är det i alla fall torsdag, och det blev en tur till universitet för att kolla olika utbildningar efter studenten. Men shit vad svårt det är att hitta något riktigt bra, för samtidigt som det finns så mycket att välja på hittar man (jag) ingenting. men det är väl som vanligt när man väl behöver någonting hittar man det inte. Imorgon är det andra dagen på jobbet, ska bli kul för då kommer jossan också. senare på kvällen är det tjejkväll hos cassie, mysigt!
men nu får ni hade så bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0