What about if that was you

What if it was your brother sister mother father child
Then would it still be cool ??




Han är till och börja med inte den typen av artist som jag vanligtvis lyssnar på, men kunde inte låta bli att lyssna på den här låten som även är ett sammarbete med Friends. Rätta mig om jag har fel, men alla borde lyssna på den här typen av musik och innebörden av den här texten. Alla har helt enkelt rätt att få vara sig själv, för tänk om det var någon som du själv kände som blev mobbad, vad hade du gjort?
"Hur skulle det kännas om du själv eller någon av dina nära blev utsatta?".


Kommentarer
Jossan

gud va berörd jag blev , bra låt!

2009-05-06 @ 20:19:14
URL: http://josephinesofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0