Rock and Roll

Om några timmar väntar jobb på att blir gjort, tänkte hinna träna innan men känner inte för det idag, har ju trots allt lite träningsvärk sen går dagen. Men nu får jag fortsätta att fördriva tiden någon timma till innan jag kilar vidare mot jobbet ett par timmar.

Gårdagen spenderades lite överallt. I hemmet, på jobbet och nästan sist men inte minst i en ishall för att kolla på hockey, som är grymt mucket bättre att kolla på på riktigt istället för att kolla genom tv burken. Lite mer på rikgit då! Så tycker ni att det är trist att kolla på sporten, gå på en riktigt match då!

Fick även redan på att båda mina underbara kommer hem i helgen!!
Ha en grym dag!
/idamargareta

If he wanna rock he rocks
If he wanna roll he rolls
He can roll with the punches
Long as he feels like he´s in control



Kommentarer
emma!

Alltså jag vet inte om det var vinet... tror inte det... men jäklar vad glad jag blev när du skickade sms:et haha! ringde och skrek till klerran :D

2009-11-26 @ 11:09:30
josé

Emma, min högst älskvärde syster. Jag ska skynda för dig. JAg är snart åter i mitt barndomshem så att vi kan finge spendera dessa undersköna höstaftonar i varandras sällskap. Ty dig till mig så går vi på etablisemang och inmundigar något trevligt, givetvis i måttlig grad. Annars bli jag då så rysligt ensam.

2009-11-27 @ 17:32:33
URL: http://tusenminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0