spare the time

Sitter här hemma i den nya så kallade kontorsstolen och lyssnar på ny musik, i alla fall för mina öron, sitter här och skriver och diggar lite bra musik.Idag har jag varit riktigt nervös, haft riktigt kul och bara varit.Började dagen med att övningsköra med min far och sen vid lunch bar det av till halkbanan i grums och det var grymt roligt. Jag var riktigt nervös i början, men just nu vet jag inte vad jag skulle ha varit nervös för. Så  nu sitter jag här och är bara två steg från ett körkort så nu vill jag se till att få det också! Men vi får se vad tiden säger tror jag.Sen fick jag även träffa en kompis nya familjemedlem, en golden med namnet penny och riktigt go är hon!

Men nu får ni ha en bra kväll!
//idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0