painting, drawing, sjukling

Vaknade tidigt idag, resultat: ont i huvudet, och det i sig blir en lång dag, för att vara väldigt negativ. Men idag får det vara en sådan dag. Har målat om i hallen och det blev riktigt fint, varmt som mamma sa. Känner mig inte riktigt bra heller, svag i hela kroppen och känner mig bara allmänt seg. Så idag ska jag absolut inte anstränga mig! Vilket mor tyckte att jag gjorde redan när jag målade om väggarna, men annars hade det aldrig blivit av! Och nu ska jag upp och hitta på något annat segt att göra. Tror att jag ska fortsätta med min skiss som jag började med för någon dag sen..
Ni får ursäkta mig idag.

ha en bra dag!
//idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0