rusty halo

Vad har hänt, jo ganska mycket och nästan ingenting.
Som vanligt är känslan sådan, som om man har gjort jätte mycket men när man väl tänker efter kanske man ändå inte har gjort så många saker som man trodde. Lever livet helt enkelt och får det att rulla på så gott som det går. Har kommit till ett läge där jag inte riktigt vet vad som ska hända eller vad jag ska välja, finns väldigt mycket att göra men väldigt lite att hitta. Liter svårt att förklara, och ännu svårare när jag kanske pratar i gåtor men det är som det är nu helt enkelt.

Har även funderat på vad det engelska ordet Halo betyder, någon som vet? Översättning blir: gloria.

Ska boka biljetter till min underbara vän men bara för det så blir det problem på hemsidan så en annan dag får det bli helt enkelt, längtar!!

ha en bra kväll!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0