me myself and I

Shit vad grym jag är, om ni ursäktar mitt ego!Men idag har jag verkligen varit duktig, som ej studerande så jobbar jag ibland och ibland är jag hemma. Idag var en sån dag, hemma dag. Började på bilskolan, för nu ska jag allt ta tag i det här och få mitt körkort, dom flesta jag känner har ju redan tagit de. Men sen fortsatte jag vägen hem och började städa i mitt rum, och det behövdes, snyggade till garderoben när jag väl var igång. Det blev ett snyggt resultat. Har även ring runt lite och bokat tider för lite olika. Så jag känner mig grymt duktig. Ska snart på en promenad, behöver lite luft tror jag och möta mor på jobbet. Så nu snart är min ”vuxendag” slut. Och ni får ursäkta min dålig svenska idag..
Till helgen är det Uppsala som gäller och vad jag saknar dig miss J!
Hoppas ni haft en bra dag!
// idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0