Raindrops keep fallin' on my head

Började som sagt dagen riktigt bra, och förhoppningsvis har jag även glad mor! Men dagen var alldeles för bra för att vara sann, jag började sent så hade alltså en ganska lugn dag på jobbet ( trodde jag ) Med löner följer även köer. Så det var precis vad som mötte mig på jobbet och det fortsatte fram till stängning. Sen gjorde jag även en tabbe som vi fick försöka att ordna, och till slut blev vi klara, igen diff och en glad tjej gick från jobbet utan tankar på att har strulat till det.
Sen får man nog tänka sig för, speciellt när man är övertrött, inte det roligaste att sitta bland alla vara kunder och nästan inte kunna hålla sig för skratt. Undra vad dom tänker egentligen. "vad är det för galning som har hamnat här..". Men det är väl bara bra om jag har kul på jobbet, eller hur!
Hoppas att ni haft en bra dag!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0