"the finish line"

Det är helt galet, alldeles för mycket på en gång, nästan så att jag skulle vilja ge allt detta ansvar och alla funderingar till någon annan, men då skulle jag säker vara orolig att denna person inte klara av situationen. Alltid ska det vara något. Vad ska man egentligen göra i framtiden?, dags att skicka in ansökan om man inte redan har gjort det, klara av jobbet och plugga samtidigt, samtidigt som man har ansvar för ett helt gäng med barn. Bara detta är en upplevelse i sig, jag tycker att detta är väldigt kul men det är allt däremellan, allt som man måste göra, detta måste är precis det som gör allt detta lite svårare. För mycket i mitt huvud, för mycket på en gång, för mycket och lite till. Men man får göra sitt bästa och hoppas att det räcker, om några veckor får vi se resultatet av allting.
Hoppas att ni har en bättre vecka än mig!
ha en bra kväll!
/idamargareta



Kommentarer
Anonym

Emma emma, Tänk när du kämpat igenom då kommer du vara stolt. Och jag kommer vara stolt som en far. Hoho

2010-04-16 @ 06:56:35
URL: http://klerks.blogg.se/
emma

haha tack, ja kämpa ska jag allt göra! :)

2010-04-16 @ 09:10:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0