tornado

 Sitter och pluggar, lyssnar på ljuv musik, men så många tankar som påverkas av musiken. Även om det inte alltid är musik från "förr" så kommer dessa minnes bilder upp. Inte alltid den bästa kombinationen nu när jag har en uppg som ska inlämnas in om några dagar, ett jobb att sköta, barn att dansa med. Men vem kan hindra alla dessa tankar från att flöda fritt, inte jag. Alldeles för stark påverkan. Legenden, 47, health psychology, vatten, vår, gångna tider. Mitt lilla unga jag sitter och funderar på saker som har hänt, tänk om man inte hade gjort saker och ting eller gjort dom på andra sätt. Tror nog att detta är ett sätt för mig att klara av "jobbiga tider". Tro inte att jag mår dåligt utan det handlar mer om att jag har alldeles för mycket att göra på alldeles för lite tid! Det i sig gör att mitt vanliga jag har kommit lite i skym undan men snart hittar jag fram igen. Solen glimtar ju alltid fram igen
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0