all the right moves

Lyssnar på ljuv musik, fönstren är öppna och solen skiner och sprider värme i mitt rum (borde vara utomhus egentligen men har inte riktigt tid).
Min dag har sett ut så här, för er som är intresserade:
Sovit
sprungit, har hittat en bra väg att springa runt på, här på Öland är det väldigt fin natur så något fint eller intressant hittar man alltid att titta på.
Handlat
Städat och
Betalat räkningar, så slipper jag det imorgon..

Se hur mitt nya liv ser ut, ingen lugn och ro, inte än.
Snart ska jag checka i vilken lokal som min klass ska ses i imorgon för våran introduktion
(som är en vecka efter alla andra)

Helgen har varit helt underbar, dansat som en galning och mer hoppas jag att det blir!!
Blev ett ganska osammanhängande inlägg, antagligen inte den mest korrekta svenska heller men något hoppas jag att ni fick ut ändå.
Ha en härligt dag nu mina vänner!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0