monstertrucks!

Okej det är inte riktigt min grej, men har dom ändå åkt hela vägen till öland och dom står bara ngra hundra meter bort och synliga från mitt rum (mitt nya rum, ett studentboende, några månader fram i tiden). så jag och två tjejer till vandrade ner och tänkte att det inte kunde vara så dyrt men hundra kronor mer än vad vi hade som max (man måste börja planera sin köp nu) Så när vi skulle vända då kommer en av männen som ska köra runt och showa, och erbjuder oss biljetter som passade våran pris klass.
Mitt i showen ropar de ut att dom behöver "fyra vackra kvinnor". Då förstod vi varför det blev billigare för oss, VI skulle åka med i bilarna!! Vanliga bilar på fyra hjul som skulle köra runt på TVÅ HJUL (med oss inuti)!! Det var galet, galet kul! En av mina roligaste dagar i livet, hittills!
Efter en trevlig kväll med ett gäng av människorna som bor i dessa korridorer känns dagen helt underbar och oron att inte känna någon är helt borta, jag trivs med mitt liv nu. Imorgon börjar nollningen och om en vecka börjar skolan på riktigt, jag ser framemot allting!!
Dags att sova, God natt på er!
/idamargareta



Kommentarer
josephine

emma! Fan vad grymt att du drog från lilla hålan! Jag tror att det var precis vad du behövde och fan vad du kommer gå hem hos de nya människorna. Lycka till nu! Jag kommer inom en snar framtid!saknar PUSSS

2010-08-23 @ 00:36:17
URL: http://klerks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0