upptagen kvinna

eller upptagen kanske är fel ord, stressad eller en som har mycket att göra kanske är lite mer åt rätt håll. Sitter och kollar runt på olika lägenheter för att hitta något som skulle kunna passa. Ska ringa lite imorgon tänkte jag, innan jag pluggar (inför tentan) för att sen tramp vidare mot jobbet (inte lite stressigt) . Som jag antagligen bara har kvar denna vecka, har ju inte tid med jobb om jag flyttar, en liten vila vill jag ha innan skolan börjar.
Mitt studentliv börjar ju snart, ett år senare, men med två härliga tjejer!
ska bara hitta någonstans att bo först..
Just nu känns det som om det är alldeles för mycket att gör och som man ska hinna med, men jag vet ändå att efter allt detta så kommer det att lösa sig, men jag vill att allt ska vara färdigt nu, att den där veckan som man flyttar ska vara nu. Men Snart mina vänner har jag flyttat på mig, från mitt trygga hem till någonting helt nytt, spännande!

Träffade Malin idag, en tjej som bara blir så glad i när man träffar henne. Och det jag ville säga var också att nu är hon med i det där gänget som har KÖRKORT, Grattis tjejen!!

ha en härligt kväll i Värmlands regnet!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0