utanför mitt fönster

Faller stora snöflingor, vackert är det rätta ordet. Nu när snön har kommit hit lyfter den upp vardagen och gör den lite gladare och ljusare. Nästan så man vill springa ut och ha massa snöbollskrig som en liten unge eller göra snöänglar. Man blir som ett barn på nytt, varje år! Underbart! Min kreativa sida har faktiskt börjat komma fram igen, men tyvärr finns det inte tid för det nu, men i helgen då ska jag se vad som kan hända, något borde jag lyckas att skapa..
Nu fortsätter snöflingorna att falla, vinden fortsätter att blåsa och kylan är fortfarande kvar så det är väl bara för mig och koka lite te och börja dagen med att öppna böckerna och gå igenom alla svårigheter inför morgondagens tenta.
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0