son's gonna rise


Bättre dag idag än gårdagen, mer sol och en bra start på dagen helt enkelt!
Snart blir det frukost och sen till träningslokalen för att träffa alla underbara småungar som trots allt tydligen ser upp till en, men vad gör man inte för att se massvis med leenden, skratt och mycket med dans och lek.
Sen blir förhoppningsvis min första uppgift klar ikväll när jag har diskuterat med dom andra tjejerna, detta är något nytt för mig så det är faktiskt lite spännande även om det kanske inte alltid är så kul. Men resultatet får jag ju se om några veckor.
Så länge får ni ha en grym söndag och njut av solen som tydligen ville titta fram idag!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0