snö snö och snö

snart har vi snö upp till hakan, upp till knäna kan jag inte säga längre, kort som jag är skulle jag nog försvinna i snödrivorna. Men så roliga ska man inte få det.
Kör på det hurtiga livet för en dag, förhoppningsvis fler dagar om jag får bestämma. Har precis pratat med en nybliven twittrare (hur man nu säger) nämligen emma. Båda två har också fått in träningen som en del av livet nu för tiden, vilket är riktigt bra! Gårdagen gick bra med alla ungar och snart får man se resultatet av ett hårt arbetet, det märks även att dom har bättre minne än mig själv, då jag glömmer bort ett steg ibland och då är dom där snabbt och påpekar.."du glömde att göra så här" eller " så här gjorde du inte förra gången".
Men vad gör det, roligt verka dom ha ändå.
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0