likadana prickar som du..

"titta mamma hon har likadana prickar i ansiktet som du har!" En del barn är lite mer frispråkiga än andra.  Om det alltid har sin fördelar vet jag inte riktigt, det blev lite fniss i kön hos dom andra som väntade men lika kul var det nog inte för tjejen som blev utpekad. Som tur var räddade mamman situationen och sa "visst är vi snygga!" Antagligen vid sin dotters små grodor som hoppar ur munnen innan man hunnit tänka.
Jag skulle vilja ha lite mer än dom där små nästan obefintliga prickarna. Det blir lite mer personligt och fint på något sätt. Lite mera du kanske.
Nu ska dom varma strålarna från en konstig sommar få fräscha upp min hy till en lite mera brunare och solbränd hy. Första juni nu mina vänner, snart börjar sommaren på riktigt!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0