"du är en såndär person"

Helt galet och helt galna, men ändå alldeles för underbara och härliga.
Det är tur att visa människor ser saker från den ljusa sidan och kan förstå ens problem ibland, trodde jag skulle gå itu, lite skuldkänslor här och lite där för att jag inte kunde hjälpa. Även om det var precis det jag gjorde, på mitt sätt. Vad jag pratar om nu är egentligen ett ilandsproblem bland allt annat men när allt stannar upp och bara väntar då kan det verka som världsliga problem. Nu när mörkret faller ska man inte tänka så mycket, eller så är det precis vad jag gör, tänker för lite och då kommer konstiga tankar fram, sådär av ett svagt ljus från nattlampan ett mörker från natten. Men inga ledsna minner hos mig, imorgon börjar en ny dag. Än så länge ser det ljust ut, jobbar några timmar, ner till stan kolla runt lite, ta en promenad med förhoppning på sol och sen ska jag träffa lite härligt folk som jag inte sett på ett tag! Det är nu man ska sluta, så sängen för mig (tidig morgon!) och hoppas ni får en grym kväll!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0