känner för att

"känner för att kittla dina trumhinnor med ljuv musik"
hörde detta uttryck (eller något liknande) på radion för någon dag sen, men tyckte att det var lite kul så att även du skulle får höra det. Har pluggat och varit social med min mor idag, tänkte mig en tur till hennes jobb nu när hon slutar om det kunde sluta regna! Nu när snön äntligen börjar försvinna så ska det så klart regna. Så det finns ju alltid något att klaga på, men i värsta fall får jag väll stanna inne. Men dte borde i alla fall betyda att vi snart får vår.
/idamargareta



Kommentarer
luffi

Hey! Ville bara tipsa dig om min lite annorlunda veckans blogg tävling! Kram Luffi =)

2010-03-24 @ 10:29:54
URL: http://www.luffi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0