wings

Hade planer på att lägga upp en bild men eftersom att den inte finns på den här datorn så har jag inte riktigt orkat att fixa det, tror till och med att den finns kvar på kameran. Hur som helst har mina dagar börjat med konstiga minnen från en orolig natt, har börjar drömma riktigt konstiga saker, jag springer omkring, åker bil, leker, gör hela tiden någonting för jag måste ju hinna med allting hela tiden, i drömmarna alltså. Så nu har jag börjat att läsa drömtydning eller "säg mig vad du drömde" som boken heter. Inte får jag bättre förklaring av den heller utan allting som jag drömmer säger emot sig självt, svårt att förklara, men vad vore inte drömmarna om dom inte var svårförklarade.
/idamargareta



Kommentarer
luffi

nja min dag har varit kass så det är inte så bra... hoppas din dag har varit bättre! kram luffi =)

2010-03-11 @ 20:22:09
URL: http://www.luffi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0