you'll see

Måste berätta om gårdagen då en del av dagen spenderades med  nästan hela familjen, det började på ikea och senare vidare mot min syster och sedan hem. Men i min familj är jag tydligen den "blonda" (utan att någon ska ta illa vid sig!) Vissa gånger säger jag saker innan jag tänkt efter och gör även saker därefter, iaf när jag känner mig trygg, vilket jag gör med familjen. Men det jag egentligen ville säga var att nu har jag äntligen en dataväska till min nästan nyinköpta dator. Väskan är passande nog rosa, så den syns, men varför inte en liten färgklick under mörka vintern. Tror nästan att dom tror att mitt hem kommer att vara något liknande en prinsessas. Men den som väntar får se..
/idamargareta



Kommentarer
Luffi

Hey! Bara lilla Luffi som kikar in igen!! Allt bra idag? Kram =)

2010-03-11 @ 11:38:02
URL: http://www.luffi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0