feeling a moment

Kommer ihåg en gång då jag sa till några vänner att något av det som verkligen gör mig glad är riktiga kramar och underbar musik. Och det är fortfarande sant, närhet är ju precis det som alla behöver, veta att någon finns där. Musik är också sånt som finns i våran vardag. Med lite musik i öronen kan man komma i den sinnesstämning som kan känner för just då. Tänk på alla minnen som musiken faktiskt skapar, kanske fanns det några kramar just då? Kan komma på mig själv när jag är ute och går med musiken på högsta volym, att jag går runt och små ler (borde se ut som en dåre, men jag mår hur som helst bra just då). Skulle nog inte klara mig utan musiken och några riktigt härliga texter. Om man ändå kunde sjunga själv..
ha en bra dag!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0