2010-11-18

Att vara sjuk när man som minst behöver det är inte speciellt trevligt! Det som jag skulle behöva göra orkar jag helt enkelt inte, som exempel att plugga till tentan som kommer om någon vecka och sen städa rummet som inte heller ser speciellt mysigt ut. Har även ett jobb som väntar på att bli gjort under lördagen, men sjukling som är jag för tillfället kommer jag inte att orka med ett elva timmarspass.
Men nu ska jag inte vara allt för negativ, ha en bra dag!
Solen skiner helt underbart utanför mitt fönster, där jag borde vara, utomhus och få lite friskluft men det få bli senare eller imorgon då jag förhoppningsvis är frisk!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0