hidden away

Njuter av den lilla värmen som trotsar dagens oväder i mitt lilla rum, dom senaste dagarna har erbjudit regn och massa regnoväder men morgon bjöd istället på snöoväder. Det är helt underbart att snön äntligen har kommit hit men den detta oväder har istället medfört en massa kaos och gårdagskvällen gjorde att Ölandsbron stängdes!!
Har varken haft ork eller lust att sitta vid datorn den senaste tiden, detta på grund av ett tillfälligt boende i steril miljö. Men det fanns underbara som trotsade ovädret och kom för att hålla mig sällskap, vilket gjorde allt så mycket lättare, detta förgyllde mina dagar enormt!
Tillbaka i den vanliga atmosfären sätter pluggnerver och tålamod på prov, klockan börjar redan att ticka iväg så nu ska jag stoppa huvudet i böckerna igen och köra på för att förhoppningsvis klara tentan och morgondagens seminarium.
Ha en bra dag i ovädret!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0