sjunde november tvåtusention



Nu är det 6 dagar sedan den första november och hela 5 dagar kvar till den stora dagen för mig och min bror! Idag är det tydligen kladdkakans dag också, någon som visste om detta? Det gjorde då inte jag förens jag kom tillbaka till ”camp mörby”. Världen kommer på massvis med nytt hela tiden, enligt mig skulle dom komma på lite smartare idéer och göra något nyttigt än att pressa folk på pengar, bara för sakens skull!

Det har hur som helst gått nästan en vecka sedan sista, men har varit alldeles för egoistisk och upptagen för att släppa in någon i mitt liv den föregående veckan. Hemtentan skulle lämnas in och man vill ändå ha gjort ett bra jobb.

Men denna helg har hur som helst varit helt grym. började med lite mer träning än tidigare då jogging rundor blev första händelserna under slutet av veckan och helgen och med dagens pass känner jag mig värdig en lugn söndagskväll instängd på rummet, me, myself and I, eller hur man nu så fint uttrycker det. Det har bland annat spenderats lite tid på bio då jag och en vän såg The Social Network, en riktigt bra film om jag får säga min åsikt, så där utan att ha en filmkritikers tankebana.
Sedan har jag även spenderat många roliga och underbara timmar med lika underbara människor i min omgivning och förhoppningsvis har även vänkretsen ökat lite till. Men gårdagen, (eller dagens tidiga timmar) slutade nästan med kramp i magen på grund av allt skratt och dess roliga upplevelser, då en vis Tb var i sitt esse. Det finna folk till allt skulle man kunna uttrycka det..

Vet att det inte är så roligt att läsa långa texter men jag blir nog helt enkelt en av alla dom som skriver lite små saker från vardagen. Lite påminnelse för sig själv skulle man kunna säga. Att kunna gå tillbaka till detta och ännu en gång minas allt man gjorde.

Ha en bra söndagskväll, på åter seende mina vänner!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0