loka brunn

Har denna ljuvliga söndag spenderat tid med min familj i Loka brunns lokaler och dagspa.
Vi fick börja med goda maträtter och kristallklart vatten, sedan övergick vi till fina soffor och fåtöljer med en gammaldags stil som kanske tillhörde vackra och ståtliga hertigfamiljer. Sedan blev det en tid i vatten, bubbelpool och ångbastu. Tyvärr var behandlingarna fullbokade så fick ingen tid, men imorgon ska jag få en annan behandling, ev foto eller beskrivning kommer med morgondagen.
Men som sagt har jag spenderat tid med min underbara familj, ska verkligen skatta mig lycklig som har dem i mitt liv, uppskattar dem så mycket mer nu! Nästa gång jag kommer att få spendera tid med familjen blir i jul så nu ska jag bara njuta av dagarna som är kvar, och timmarna som jag inte pluggar!
Ha nu en härlig söndagskväll!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0