till the sun turns black

början av denna vecka är helt okej, men nu börjar hemlängtan att sätta fart i maggropen. Jag har ju bokat resan hem, för en liten vistelse i min hem kommun med familjen, hela familjen denna gång! För nästa gång jag ser min kära familj blir i december och så länge vill inte mina päron vänta på att jag skulle besöka dom.
Men under den månaden, den där december månaden kommer jag att förhoppningsvis att träffa alla dessa underbara människor som man inte träffat på jätte länge, förutom dem som har fått turen att jobba på alla dessa skidorter. Men tiden finns förhoppningsvid kvar ändå!
Idag har det varit en plugg fri dag, vi hade iof föreläsning på morgonen men resten av dagen har bara varit lugn, lite såndär förberedelse inför morgondagen då pluggandet ska börja på riktigt igen, inför nästa tenta.
Ha en bra kväll nu min vänner!
//Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0