tvåtusentionollniofjorton

Nu är biljetterna bokade hem till lilla staden, en helg i mitt hem med underbara människor. Konstigt nog är alla jag umgås med helt underbara, konstigt(?) men bra skulle jag säga.
Veckorna kommer och går men det är först nu som jag verkligen har kommit igång med allt på riktigt, innan så tog nollningen och inflyttningen all tid, men nu börjar jag känna mig hemma och veta vart jag ska ta vägen.
Nu är det tvätten som håller på att fixas, gick alltså upp tidigt för att hinna med detta innan skolan börjar, har även hunnit läsa lite, men tyvärr har jag inte fått alla böcker än, hoppas på att dom kommer innan jag åker iväg.
Ha en härlig dag, nu strålar solen ännu en gång!!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0