new colors

Började med en lugn dag, medan andra kämpade för att vinna över faddrarna och vi vann!
Men sedan bar det in till Kalmar på förfest och sedan sjösjukan och dans. Känns som om jag upprepar mig väldigt mycket om vad det är som händer, speciellt dom senaste veckorna. Men det är inte så mycket annat som har hänt. Man försöker att installera sig i rummen, vara social, hinna med alla nya människor och prata med familjen, vara på topp och festhumör! Men idag är det lugnt, dags att kolla upp vilka böcker man kan behöva..
Men först en tur till hamnen för lite härlig luft och ev få tag på mina kära vänner.
Ha en härlig söndag nu mina vänner!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0