ordinary people

måndag förmiddag och ingen skolan, eller snarare självstudier. Så nu ska jag läsa igenom några artiklar och kolla igenom en av dom fyra böckerna som jag har köpt, än så länge har bara en bok kommit i min ägo men den som väntar..
Idag har vi stora planer på att klara av ännu ett pass på Friskis men min hals vill tydligen inte vara med, förhoppningsvis blir den bättre till senare idag för orkar verkligen inte bara sitta still här och bli frisk, kan man inte bli friskare genom att träna och annat kul. Nej men ska ta det lugnt. Men det är väl bara att lyssna på kroppens signaler. Nu får ni ha en bra dag så fortsätter jag med att lyssna på kroppen och hoppas på en bättre dag.
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0