physical activity and health

Det är precis vad jag håller på med nu, pluggar som en idiot till första hemtentan i denna utbildning. Så det var väl nu man skulle ha bra universitetsspråk, fina ord och sånt där. Vet inte riktigt om jag har kommit dit än men på vägen är jag i alla fall. Vet inte riktigt om det kommer något bra från min hjärna just nu. Det kommer så mycket så att jag inte ens kan stava till gärna, järna och till slut, tredje gången gillt hjärna!!
Min säng är min bästa vän nu, med härlig musik som spelas från alla håll och kanter från korridoren, orkar inte stänga dörren, känner mig alldeles för instängd då!
Men biblioteket finns i alla fall, så där har jag spenderat några dagar, träffat en del från klassen som är minst lika oroliga som jag, jag är inte ensam!

nu ska jag skriva så det ryker..

ha en bra kväll, en sån där lill-lördag som dessa onsdagar brukar kalla sig, som dom flesta också brukar nyttja, förutom lilla mig som pluggar ikväll. Men som sagt, ha en grym kväll!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0