resväskor att packa

Nu är det dags att packa, men även att städa och förbereda inför nästa vecka. Vid nio tiden börjar ett grymt äventyr, ett äventyr med klassen och kanoter i tre dagar! Jag längtar verkligen efter dom dagarna med att få upp ett tjugomannatält, paddla på och massa annat skoj som kommer att hända. Men innan detta kommer jag att åka hem till lilla staden som ligger vid värnen för att träffa en del av min underbara familj!
Ville bara att ni skulle veta detta, för jag är riktigt lycklig nu, tror faktiskt att man kan kalla dessa känslor för ganska lyckliga. Jag trivs helt enkelt med mitt liv här och dessa underbara och gulliga människorna som finns i min omgivning. Miljön och allt annat. Förstår om du tröttnar på att läsa detta, ganska ofta, men det här är precis vad jag känner, jag har hamnat rätt!
Ha en bra kväll, nu ska jag packa och städa!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0