Sena nätter, tidiga mornar

Tror du att jag verkligen packade igår, nej tyvärr inte, inte förens sent i alla fall.
Men det beror helt enkelt på jag har alldeles för underbara och roliga grannar för att kunna gå ifrån dom för att göra något så tråkigt som att packa ner kläder och annat som ändå ska upp några timmar senare. Det kommer att bli intressant att se om jag kommer att prata skånska sen om ett tag, speciellt med tanke på att mina granna är skånebor, om jag inte har helt fel.

Så nu sitter jag här och har snart packat ner det som jag behöver, sen på söndag kväll ska jag packa resten som behövs inför ”klassresan”. Sitter här efter härliga skratt, bra tv (?) och roliga bilder! Stackarn som ska upp tidigt, fröken C, vår kära homie (stavning) orkade inte riktigt med mig och D, för mycket tjatter kanske eller så var hon bara trött och ville glömma bort den hemska träningsvärken som hon hade fått efter ett par träningspass. Men idag väntar timmar på bussar så kände att jag lika gärna kunde sova på bussen istället för att stressa och hinna sova. Så nu har jag varit uppe med tuppen och hunnit med en morgonpromenad i blåsten, lite hurtig måste man vara innan jag sätter mig ner för resten av dagen. Men nu ska jag inte tråka ut dig mer! Ha en underbar helg, för det ska jag!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0