2010 09 04

Den sista kvällen av två veckors nollning är nu inne, ikväll är vi alla (som varit nollor) officiellt ettor och det är bara att börja med det riktiga livet nu.Vet att jag inte har så många bilder här men ni får överleva och tyvärr kan jag inte riktigt sätta ord på dom här veckorna utan att säga att det har varit helt underbart, så mycket på två veckor.Men som sagt, nu börjar det riktiga livet. Men ett liv utan min familj i närheten, det är en bra bit att åka för att vi ska kunna träffas så jag är glad att det finns telefoner. Tror att det är först nu jag börjar få lite hemlängtan. Så kärlek till er min familj!!

/idamargareta


Kommentarer
Carro

<3

2010-09-07 @ 14:01:00
URL: http://carolyneu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0