country of the future

Medan de olika landskapen sveper förbi mig börjar dagen att visa sina ljusa sidor och naturen visar sig i form av en grönska som inte fanns här sist jag åkte denna tur. Det är ett par timmar kvar tills jag når mitt hem.

Det skulle vara kul att säga barndomshem men det blir lite svårt då vi har flyttat ett antal gånger och än har jag inte slutat, har lite svårt att hitta den där platsen där jag verkligen trivs. En annan bidragande faktor kan vara att det här bara känns som något tillfälligt, inget som kommer vara bestående. Kalmar är en underbart fin stad men ingen stad jag kommer bo kvar i. Här finns det jag behöver för stunden men inte så mycket mer. Men det betyder inte att jag ska utnyttja all den tid som fortfarande är kvar! Det här är bara mina tankar för stunden,  vem vet vad jag börjar fundera på om en halv år eller så.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0