dagens aktivitet: Golf

En tidig bildresa med mestadels sovande kamrater och skiftande utsikt resulterade i en krokig väg som ledde oss till våran slutdestination: Golf anläggningen. Förväntningarna som jag hade för dagen var inte speciellt höga men just nu har jag bara en positiv inställning och det här är något jag gärna skulle vilja göra igen.
Till att börja med fick vi stå och öva på rangen för att senare gå ut på golfbanan. Kan berätta att alla slagen inte alltid gick så rakt som man tänkte och ville men sen är det ju faktiskt så att dem flesta av oss aldrig har spelat golf tidigare så det får helt enkelt bli en godkänd ursäkt.
Solen skiner som vanligt och mitt ansikte har ännu en gång fått bekänna färg, alltså den lite mer röda som kommer vid solbränna innan den intar den där fina nyansen. Solskyddsfaktor kommer jag senare att inhandla då morgondagens timmar, när solen står som högst, kommer att spenderas ute på vattnet med kajaker.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0