happiness

Nu när veckan har passerat med "träning" varje dag kunde jag inte undgå att kolla in mina fina (som i: inte är lika vita som de var i början) springskor igår natt när jag kom hem så därför blev det en tur med dom och de svarta kläderna med rosa detaljer på, ni vet dem där små detaljerna som gör det lite roligare. Än är kroppen inte helt återställd sedan mina besök i de sterila miljöerna med sköterskor och andra människor som finns där för att hjälpa oss sjuka och nyopererade sjuklingar så det blev inte  så mycket jogging som jag hade hoppats på men det kan ju alltid förbättras, en av anledningarna till att man tränar är att man har mål eller vill förbättras på något. Imorgon väntar ännu en dag med träning och förhoppningsvis har jag mer spring i benen.
Nu kan jag äntligen börja träna på riktigt! Känner inte av den där smärtan på samma sätt längre, nästan ingenting alls om jag ska vara ärlig så nu är lyckan nästan total men det bästa är nu träningen har blivit en del av mitt liv utan att det ska vara en jobbig ansträngning.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0