Let´s Let´s go

Har under morgontimmarna befunnit mig i fina lokaler, med fönster som låter ljuset sippra in mellan gardintygerna och en luftkonditionering som behåller en behaglig temperatur i rummen. Denna lokal var alltså ett gym med olika träningsstationer och rum/lokaler. Det jag skulle säga egentligen var att jag idag har provat på både Yoga och Bodyattack. Båda träningsmetoderna var ordentliga utmaningar var och en på sitt sätt och båda två är riktigt bra att utöva då de innehåller det mesta som behöver tränas. Allt från kondition, styrka till smidighet och lite mer.

Morgondagen kommer att spenderas i andra lokaler och gräsmarker som inte riktigt är min grej. Ni vet när man ska fokuserar och har ordentlig med tålamod för att sedan använda klubban och slå iväg en boll x antal meter beroende på hur duktig man varit innan. Hur som helst kommer jag att önska mig själv ett: Lycka till!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0