med solsken i blick

Sitter på denna sak skapad av människan, av betong, trä, glas och annat som behövdes för att bygga upp balkongen, om jag hoppar den tanken så njuter jag ännu en gång av solen som värmer upp kroppen och som förhoppningsvis någon gång i framtiden ger mig en  sån där snygg sommarbränna!
Väntar för tillfället även på att klockans tickande ska närma sig tretton slaget för då är det dags att bege sig till vännen min för att sedan åka vidare mot Friskis, som kommer att bli mitt första besök på ett par månader, men i och med detta är jag nu igång igen!! (men det betyder inte att jag kan ge allt utan får ta ett steg i taget)
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0