reaching forward

Vakande upp sakta och lite halvt borta med ett klart minne av mardrömmen som precis spelats upp i mitt huvud. Rysningarna satt fortfarande kvar i kroppen när jag äntligen insåg att det bara var en dröm och att jag låg skyddad under mitt täcke och utanför mitt fönster hade dagen börjat.
Medan minnena av mardrömmen sakta tonar bort sitter jag här framför mina lilla tekniska burk, läser och skriver och så klart är den ljuva musiken ett måste.

Helgen är snart slut men än finns det tid kvar ett njuta av lite ledighet även om den i denna stund innebär en del plugg i mitt rum men det får gå ändå, det finns ändå en ljus framtid och våren visar just nu sina bästa sidor.
Fredagskvällen spenderas till att börja med i en studentkorridor och "förpeppade" inför Hoffmaestro som spelade här i Kalmar. Trots en hel del knuffande från ena sidan till den andra var det ändå en riktigt kul kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0