Smiley faces

Jag känner mig som en liten flicka igen, en flicka med all den där sprudlande energin som fortfarande lever i sin lilla bubbla med den lilla världen som bara får plats just där och inte annat ont kan komma in. Vet inte om det är bra eller dåligt, för detta skulle lika gärna kunna något väldigt bra samtidigt som man måste passa sig och inte ramla i alla gropar som gömmer sig efter den väg som vi alla går. Men en sak är säker, veckan i sälen med all den aktivitet som vi gjorde var något som jag verkligen har haft stort behov av att göra(och var en bra start) för utan träning eller någon typ av fysisk aktivitet är inte jag mig själv eller rättare sagt mår min själ bra av träning vilket ger bättre psyke och bättre fysik.  Ännu en gång fick ni ta del att mitt grubblande.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0