Location temporary

Helgen (som ännu inte tagit slut) har spenderats med härliga människor från klassen och fredagen gick i solens tecken då ett antal timmar utomhus med grillning och volleyboll för några, resulterade i en riktigt rolig kväll ute med massvis av dansande människor! Gårdagen var istället en dag i lugnets tecken med glasögon för plugg, god mat och film som i alla fall kickade igång mitt adrenalin. Nämligen Step up 3D (för andra gången) som för min del skulle kunna ses ett antal gånger till, riktigt bra dansfilmer är något som jag verkligen älskar.
Ärligt talat tror jag att jag lever in mig i filmen lite för mycket. Jag saknar den där känslan när ett steg verkligen sitter till 100 procent. Visserligen var det länge sedan jag dansade men känslan kommer jag inte glömma. Detsamma gäller när man får in det där perfekta slaget i tennis och man hör ljudet som kommer i och med att bollen träffat rätt ställe på racket. Får se till att börja med något av dessa grenar igen tror jag!
Ännu en dag i Solens tecken kommer tyvärr spenderas inomhus då hjärnan ska bearbeta massvis med information till senare delen av nästa vecka.
/Idamargareta




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0